
Beşiktaş'ta umulmayan bir mağlubiyet alındığında olay o kadar büyütülür ki medyanın başını çektiği unsurlar tarafından, kimse ne olduğunu anlayamadan hemen bir kriz yönetimi oluşturulur, bazı kararlar alınır, sonunda kadroda revizyona gidilir, teknik direktör değiştirilir. Kısacası kurbanlar verilir hataların örtbas edilmesi amacıyla. Aslında Beşiktaş'ta sorun olan şey böyle şeylerin bir kaç sezondur sık yaşanıp takımla sürekli oynanması, kurbanlar verilmesi ya da 'kriz yönetimleri' oluşturulması değil. Beşiktaş'ın sorunu 'yönetim krizinde' olması.
...
...
Hafta içi perşembe günü Uefa Kupası'nda gruplara kalma mücadelesinin ikinci ayağında Ukrayna ekibi M. Kharkiv'le oynadı Beşiktaş ve de 1-0'ın rövanşında iyi bir ekibe 4-1 mağlup olarak kaybetti karşılaşmayı ve gruplara kalma şansını. Üzüldük üzülmesine de ertesi gün gazetelere bir baktım Ertuğrul Hoca'nın defterini dürmeye başlamışlar. Başkan medyaya ayak uydurup Luce'yle filan görüşmüş...Ulan bu nedir ? Hani adamla 5 yıllık sözleşme yapacaktınız, hani Ferguson gibi olacaktı Beşiktaş'ta hani geleceğimizin teminatıydı bu adam!!! Bu ne pehriz bu ne lahana turşusu derler ya; Bu ne bohem ya!! 2004 Hazirandan bu yana 50'den fazla futbolcu gelgiti, 4 teknik adam ve havaya saçılan milyon Euro'lar. Bizim paralarımızı kullanarak izledikleri yanlış politikalarla bizi üzüyorlar beyefendiler. Her kriz sonrası da güya birilerine gönderme yapmak amacıyla ağzına sakız gibi doladığı 'İstifa etmek bir erdemdir' demecini veriyo gazetelere bay başkan. Başkanı erdemli olmaya davet ediyorum...
...
Hacettepe maçı öncesinde herkesin merak konusuydu tribünlerin tepkisinin ne şekilde olacağı. Merakımızı maç öncesinde giderdiğimizi sanıyorduk ki maç başladığı anda sustu maç öncesi kendi desibel rekorlarını zorlayan 25 bin taraftar. Tamam dedik sessiz protesto;çıt çıkmıyordu stadyumdan. 5. dakikanın dolmasıyla birlikte başladı tezahüratlar: 'Beşiktaş'lı olunmaz Beşiktaş'lı doğulur...' ile. Olayı anca çözebilmiştik. Bu şekilde iki mesaj verilecekti. Birinci mesaj 'kırgınız', ikincisi de ne olursa olsun yanındayız, sana bizden hep destek tam destek.
Seviyorum bu ruhu ya!!
...
Alkışlar Batuhan'a... Gol attığından dolayı değil. Be çocuk daha 18 olmadın, yani baya bi çocuksun. Ulan senin ne haddine koca koca stoperlere top aldırmamak, şişirilen toplara sahip olmada %90 başarı göstermek, üstüne bir de aut çizgisinden gol atmak, terbiyesiz!!
...
Gergin gece mutlu bitti. 2-1 kazandı takımımız. Kötü oynadık ama sonuca gittik tebrikler Beşiktaş..

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder